בורגס

נשלח ע´´י מנוי מספר: 12998 שם הכינוי באתר: ווסים בתאריך: 12/09/2015 16:17:00                                                נצפה 4282 פעמים

שם הסיפור שלי: בורגס
יום אחרון שלנו בטיול בבורגס עם חברים הלכתי לנערת ליווי בלי להגיד לחברים שלי פשוט טרקתי את הדלת והלכתי, חברים שלי אפילו לא ידעו שאני הולך, הייתי חייב את זה הייתי חרמן אש, פגשתי שמה נערת ליווי במועדון, הלכנו ביחד ונכנסו לחדר, היא שמה לב שאני חרמן וחם בטירוף וגם אמרה לי את זה, בהתחלה ישבנו על המרפסת התחלתי ללטף אותה וזה, היא לא הרגישה ממש בנוח ואמרה לי שאנשים מסתכלים עלינו, אז לפני הסקס נכנסתי להתקלח.. משום מה אמרתי לה גם היא להתקלח, הייתי חרמן אש שלא ראיתי בעיניים רציתי רק לזיין אותה, וזה מה שעשיתי פשוט פירקתי לה את הצורה, היא הייתה בחורה יפה נראית טוב עם גוף ממש סקסי ורק בת 19 אבל מרוב שהייתי חרמן לא יכולתי להתאפק ורציתי רק לזיין אותה, ואכן זיינתי אותה חזק בכוס פירקתי לה את הצורה, מרוב שהייתי מזיין אותה חזק המיטה הייתה מנדנדת, פשוט הוצאתי את כל המיץ עליה, תוך כדי שאני מזיין אותה גם החלפנו כמה מילים, פשוט פירקתי אותה, אחרי שזיינתי אותה חזק לא שמתי לב שאפילו עברה שעה פתאום נדמה לי שהזמן רץ מהר, אז התקשר אליה הבוס, ופשוט אמרה לי שהזמן נגמר, אמרתי לה להתראות בנימוס והלכתי, היא הייתה ממש כוסית. בינתיים איבדתי את הדרך בחזרה וזה היה בשעות הלילה המאוחר כאשר אנחנו חייבים לחזור לארץ למחרת לפנות בוקר. אז התחלתי לשאול אנשים אבל לא פחדתי, ידעתי שבסוף אגיע לא היה לי שום פחד, פשוט התחלתי לשאול אנשים ובסופו של דבר ידעתי את הדרך, מאוד אהבתי את העיר הזאת כי זו עיר מאוד אתרקטיבית עם הרבה מועדונים בילויים בחורות ועניינים והרבה פעיליות וחוף ים מהמם, התחברתי מאוד לעיר הזה וזה אחד הטיולים הכי יפים שהיו לי, בסופו של דבר מצאתי את המלון שהיינו בו פשוט נכנסתי לחדר בקור רוח חבר שלי שהיה אצלי בחדר ממש נלחץ והתחיל גם לקלל אותי אבל אני נכנסתי כאילו לא קרה כלום. האחראי שם על הטיסות סיפר להם פשוט אם חבר שלכם לא יחזור תוך 3-4 שעות אתם נוסעים לעיר הבירה סופיה ולא חזרה לארץ, ובגלל זה הם נלחצו בקיצור התחילו לשאול אותי איפה היית? בהתחלה שיקרתי אבל הם עלו עליי ואמרתי להם את האמת, בקיצור הכל נגמר בטוב, וגם בטיול עצמו אני הייתי עושה להם אווירה יפה היה פשוט טיול מטורף, חזרנו לארץ עם צחוק גדול על הפנים על מה שעברנו ביחד, פשוט הייתי חייב את זה בסוף הטיול כדי לסיים את הטיול כמו שצריך, היה אחלה טיול נהנינו בטירוף והבחורות הבולגריות שם פשוט ברמה גבוהה מאוד, כשהיינו מסתובבים ומטיילים והולכים למועדונים לרקוד היו הרבה כוסיות, נהניתי בטירוף בטיול הזה, ובעיקר מהזיון האחרון :)
דירוג כללי של הגולשים: 25

© כל הזכויות שמורות: - אינטר סקס - הכרויות למבוגרים - סרטי סקס בחינם - אינטרסקס - הכרויות לסקס